Retour en terugbetaling

Retour

Ben je toch niet helemaal tevreden over de aankoop? Dat is geen probleem, wij hanteren na aankoop van het product 14 dagen bedenktijd. Na het aanmelden van uw retour, heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Hydross zijn voor eigen rekening.


Volg de onderstaande stappen om de bestelling te retourneren:

1: Stuur een e-mail naar support@hydross.nl met de vermelding dat je de bestelling retour wilt sturen. Vergeet niet het bestelnummer toe te voegen aan de mail. Je kunt er ook voor kiezen om via ons contactformulier op de website contact met ons op te nemen. 

2: Zorg voor een retouretiket en plak deze op de verpakking. 

3. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    4: Ga naar het afleverpunt van de verzendpartij waar je een retouretiket hebt gehaald. Let op, je ontvangt van de kassamedewerker een verzendbewijs of je ontvangt per e-mail een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour is verwerkt en terugbetaald. Zonder een retourbewijs kunnen wij geen onderzoek opstarten naar vermiste retouren en kunnen wij dus niets terugbetalen.

    5: Zodra het retourpakket is afgeleverd bij ons distributiecentrum kan het nog 7 werkdagen duren totdat de retour is verwerkt. Wanneer wij de retour verwerkt hebben ontvang je hiervan een retourbevestiging per e-mail. In deze mail staat ook direct het nieuwe rekening of restitutie bedrag.

     

    Terugbetaling

    Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer weet ik of deze is goedgekeurd?

    Wanneer het artikel is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een e-mail waarin staat dat Hydross het geretourneerde artikel met succes heeft ontvangen. We houden je vervolgens op de hoogte van de status (goedgekeurd / afgewezen) van het geretourneerde artikel.

    Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

    Zodra het retourpakket is afgeleverd bij ons distributiecentrum kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat de retour is verwerkt. Wanneer wij de retour verwerkt hebben ontvang je hiervan een retourbevestiging per e-mail. In deze mail staat ook direct het nieuwe rekening of restitutie bedrag. Het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.

     

    Wat is het retouradres en wat zijn de kosten? 

    Retourzendingen dienen op eigen kosten te worden verzonden. De kosten variëren afhankelijk van de verzendmethode en het gewicht van het pakket. Je kunt je pakket retour sturen naar:

    Zoggelsestraat 15 A

    5384 LL 

    Heesch, Nederland

     

    Visie & Missie

    Hydross streeft ernaar om jouw kledingverzorging zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken in de toch al drukke hedendaagse tijd. Het team van Hydross zet zich dagelijks in om deze transformatie te verwezenlijken. Het innovatieve en luxe design van de Hydross kledingstomer is dan ook gericht op deze effectiviteit.

    • Gratis verzending

      Gratis verzending op alle bestellingen.

    • WebwinkelKeur

      Koop veilig online.

    • Gecertificeerd

      De Hydross kledingstomer is CE gekeurd.

    • Snelle levering

      Voor 21:00 besteld is de volgende werkdag geleverd.