Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@hydross.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Visie & Missie

Hydross streeft ernaar om jouw kledingverzorging zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken in de toch al drukke hedendaagse tijd. Het team van Hydross zet zich dagelijks in om deze transformatie te verwezenlijken. Het innovatieve en luxe design van de Hydross kledingstomer is dan ook gericht op deze effectiviteit.

  • Gratis verzending

    Gratis verzending op alle bestellingen.

  • WebwinkelKeur

    Koop veilig online.

  • Gecertificeerd

    De Hydross kledingstomer is CE gekeurd.

  • Snelle levering

    Voor 21:00 besteld is de volgende werkdag geleverd.